Nu.  Asta nu e rugamintea mea la voi. Asta e rugamintea disperatilor dupa hi5. Mi s-a sugerat sa scriu despre acest subiect , asa ca m-am pus pe treaba. Mi se intampla zilnic sa primesc mass-uri  ce contin urmatorul text : “Poze noi. Astept un comment 😉 dau inapoi.” Pur si simplu nu inteleg care e treaba ! Ce castigi din comment-urile alea? NIMIC ! Te recunoaste careva pe strada si zice : “Baaaaaaa ! Asta are cele mai multe comm-uri pe hi5, baa!” Si se inchina in fata ta? NU !

Sau mai sunt cei care isi pun pe hi5, la mesajul de stare texte de genul asta : “Da un comment, plssss !” , “Da comment! Dau inainte si inapoi” , “Nu te uita daca nu ai de gand sa dai comment”, etc. Si daca te induri sa dai un comment , regreti ( de cele mai multe ori ). Cand dai click, descoperi un profil ce contine “n” poze, facute din toate unghiurile posibile si imposibile. Si ceea ce pune capacul sunt descrierile pozelor. Nu conteaza ca ea/ el are o poza pe un wc…descrierea trebuie sa sune pe cat de intelligent posibil : “Tu mi-ai adus lumina in viata, ma iubesti si te iubesc…”Adevarul e ca atunci cand stai pe wc, sentimentele sunt mai puternice si inspiratia te loveste din plin. Te uiti la poza si nici nu stii ce sa zici. Te-a bagat in intuneric.  Atunci cum sa ii dai comment?  Simplu. Nu ii dai. Nu esti obligat.

Personal, mi s-a intamplat sa fiu “bombardata” cu comment-uri de catre o copilita, cu vreo 4 ani mai tanara decat mine care mi-a umplut profilul  de complimente si de desene sclipicioase.S-a chinuit saraca sa-mi dea atatea comment-uri ca apoi sa-mi lase un comment la profil prin care sa imi spuna “Da-mi si mie comment-uri. Te rog!”  Nu voiam sa ii dau impresia ca eforturile ei au fost zadarnice, asa ca i-am returnat “favorul” pe care mi l-a facut mie, desi mi-a fost destul de greu sa apreciez pozele ei : “Frumoasa poza. Unde erai? In grajd ? “ “Esti draguta in poza asta ,dar de ce nu ai papuci in picioare si de ce porti sosete diferite?”  Si tin sa mentionez ca am fost pe cat de amabila posibil.

Excesul de hi5 dauneaza grav sanatatii, dar si impresiei pe care o faci asupra altor persoane.

Vorba zilei :  Vinul dezleaga limbile.

