Astazi, desi e sambata si nici nu a inceput inca sezonul scolar, a trebuit sa  merg  la scoala. “Sambata” si “scoala” sunt doua cuvinte care sunt antonime in cel mai puternic sens al cuvantului. Si, cu toate acestea, mi-am sacrificat orele de somn si am  mers la scoala. 😐

Azi s-a intamplat sa fie reuniunea promotiei din 1959. Scoala era plina de …oameni cu varste respectabile ( “batrani” e un cuvant cam dur ) care se plimbau pe holuri  si incercau sa retraiasca momente din adolescenta.  Majoritatea  treceau neobservati, dar o doamna mi-a atras atentia : “Geta!! Unde-i Geta? A venit Geta? “ Mergea prin scoala in cautarea Getei, a trecut pe langa mine, cat p’aci sa ma dea jos , dar nu-i pasa. Geta nu era de gasit !

Era prea mare zapaceala asa ca mi-am zis sa merg afara . Dadeam sa ies pe usa, cand am vazut o doamna in fata mea. Fireste, i-am dat prioritate. Asteptand sa intre, o voce din spate imi sparge timpanul : Geeeetaaaaaaaaaaaaa !!!

Pfff….nu-mi venea sa cred ! Asistam la o scena lacrimogena intre doua doamne care probabil in tinerete au fost foarte bune prietene si intre timp nu au tinut legatura. Am iesit cat am putut de repede , acompaniata de o colega si nici bine nu iesisem pe usa, ca am si fost inceput sa le imit pe cucoane.

 Eram in mijlocul performantei cand o alta cucoana imi zice : “ Nu radeti, ca le calcati pe urme! Asa veti ajunge si voi ! “  M-am inrosit din cap pana in picioare , mi-am infranat “talentul actoricesc” si i-am zis doamnei : “Da , aveti dreptate!  Sper sa apuc eu anii lor, sa-mi vad colegii peste 50 de ani. “  Replica ei mi-a stat in gat ca marul lui Adam. Mi-a zis un mare adevar , pe care il stiam , dar pe care voiam sa-l ignor.  Trecerea timpului e ceva cam greu de ignorat…dar  vorba  aia :  “ “ Daca viata n-o putem lungi, macar sa o facem lata! “

Vorba zilei :  Cirese nu avem , dar….avem visine. 🙂 😀

