Eu as spune..Hai Corona. Ca-i mai buna . 🙂 Am abordat multe subiecte care deja plictisesc : cocalarii, pitipoancele , nerusinarea in randul tinerilor, etc. , asa ca nu puteam sa las deoparte un subiect care , desi dezbatut si razbatut,  creeaza  controverse de fiecare data cand este deschis: tinerii ( in special minorii ) si alcoolul. Subiectul e un cliseu. Stiu. Dar ii dau o incercare.

Nu as putea sa spun ceva de genul : Nu consumati alcool ! Asta ar face din mine o ipocrita , avand in vedere, ca ocazional, imi place si mie sa ma delectez cu un Diesel [ bere + Coca-Cola ] sau cu o Corona. Dar niciodata nu am trecut limitele. Habar nu am cat pot duce, dar niciodata nu am vrut sa-mi testez rezistenta la alcool  si nici nu cred ca o sa o fac vreodata. Asta e pur si simplu ceva care nu ma intereseaza. Stiu ca dupa un Diesel nu mi-e rau, dar imi functioneaza rinichii mai bine ca niciodata , si asta imi ajunge.

Parca e de inteles cand un baiat bea peste masura din dorinta de a se da in spectacol , sau de a-si demonstra ca e o distilerie pe doua picioare , insa nu le inteleg pe acele fatuci care se lauda cu performante la proba ” Moarta de beata ” :  „Vai, asa eram de beata ! Nu stiam ce-i cu mine ! M-a dus X acasa …”  Da! Esti „misto tare”. Ai baut, ai pierdut controlul faptelor tale, ne-ai aratat ce ai mancat cu o zi inainte… Ce sa mai ? Esti….”mă-sa !” Oricum , sa nu para ca le iau partea baietilor. Nu. Nici ei nu ar trebui sa se „matolească”.

  Poate nu ar trebui sa ma ingrijoreze aceste lucruri, dar ma doare sufletul sa vad ,nu numai fete, dar si baieti, care inca nu au buletin sau care de abia si l-au luat , cum isi distrug ficatul de la varste asa de fragede. Probabil ei se gandesc : „Ba, lasa ca beau acuma…Imi calesc ficatul, si apoi cand o sa fiu mai mare o sa am rezistenta la alcool ca  otelul inoxidabil la apa.GRESIT ! Bautul ( in exces ) nu te face mai rezistent/a  in fata a nimic. Nu te face mai mare si nici mai interesant/a  .  Bautul ( in exces )  te face…beat/a.  De fapt, nimic in viata asta nu e bun atata timp cat e in exces. Zaharul in exces te face diabetic, grasimile in exces te fac obez ,  alcoolul in exces te face alcoolic , cafeaua in exces te face dependent , si tot asa.

Ca o concluzie :  Mai răruţ că-i mai drăguţ.

Vorba zilei : Esti sport de tot.

