Sunt crestin-otodoxa. Dar din pacate, doar  cu numele. Nu pot spune ca duc o viata religioasa in adevaratul sens al cuvantului. Fac si eu ce-mi sta in puteri ( desi as putea sa fac mult mai mult….).

Astazi am mers la biserica, si eu ca tot omu’, imbracata, desigur, decent. Ca doar am mers la biserica, nu in club. Se pare, totusi, ca sunt domnisoare care confunda usa de la club cu usa de la biserica. Nu e ca si cum Biserica ar impune “trend-uri”…Doamne fereste!  Doar ca nu mi se pare normal sa vii la biserica imbracata in haine cat mai stramte, rochite/fuste cu slitul cat mai mare, bluze cat mai “sugestive” , incaltata cu tocuri de 10 si machiata ca o matrioṣcã. Vii la biserica sa te rogi, sau sa-ti prezintit noile achizitii ?  Sau sa agati ? Ce-i drept…carui barbat  nu-i place o femeie si frumoasa si credincioasa ? Dar din cate stiu eu , biserica nu e un loc de intalniri , nici un “chat room”.( Apropo de chat room…aviz batranelor care  merg la biserica doar ca sa comenteze intre ele despre altii in loc  sa se roage pentru marirea pensiilor  si pentru sanatate ! )

Daca mergi la biserica, mai trebuie sa faci o cruce, sa te mai pui in genunchi, eventual sa mai bati si o matanie… Cred ca e  greu sa faci asta cand porti haine perfect mulate…cand te apleci sa ti se vada …..spatele. Ai grija doar sa nu crape cusaturile ! 

Ma astept ca  in viitorul apropiat sa vad cum hartiile pe care ar trebui sa se scrie pomelnicele vor fi  folosite pentru a face schimb de  numere de telefon. Ca doar  daca mergi la biserica, iti inchizi telefonul. Sau nu! Cred ca preotii deja s-au obisnuit sa oficieze slujbele pe coloana sonora de la Nokia, LG, Sony Ericsson si, deisgur, pe  nemuritoarele piese ale familiei Mezel. ( incredibil, dar adevarat ) 

Nu stiu daca asta e o regula, dar eu am fost invatata ca la biserica se merge imbracata cat mai decent, cat mai acoperita. Nici chiar ca musulmancele, dar nici despuiate ca dansatoarele din buric. Tinuta “ideala” ar trebui sa includa fusta lunga, bluza cu maneci lungi si batic. Recunosc ! Am incalcat mereu “regula tinutei ideale” dar  intotdeauna am avut grija sa port haine adecvate.

Eu stiu ca ce-i frumos  si lui Dumnezeu ii place, dar chiar asa ?

Vorba zilei : Daca esti prost, stai acasa !

