Cunoastem cu totii faimoasele tricouri  inscripṭionate „Gigolo italiano 800 € ” sau ” De puta madre„. Cum aṣ putea sa uit aṣa tricouri ? Culori stridente si aplicaṭii sclipicioase care decorau burṭi de bere ṣi omoplaṭi 2 pe 2 ( metri ). Pff…un vis  (urât ! ) !  Tricourile acestea sunt cu atât mai urâte cu cât cei care le poartã adoptã si atitudinea respectivã. Personal, gãsesc respingãtor un individ care se comportã  de parcã ar trebui sa-i platesc  800 € ca sã îmi dea  voie sã-l admir in toatã “splendoarea lui”.. Sincer, i-as da 800 €, dar nu sa pozeze în faṭa mea. L-as plãti sa stea pe post de sperietoare de ciori pe undeva  pe un camp de prin America pe unde cicã au trecut extratereṣtrii si au fãcut cercurile alea. Cred cã si extratereṣtrii, sãracii, s-ar speria la vederea lui.  Daca tot sunt la limba italianã, nu as putea sa nu spun ṣi despre noile colecṭii de la Dolce and Banana , Anporio Arnani. Ei încã nu au auzit ca e ilegal sa contrafaci marfa  dar ṣi sã o comercializezi ? Dada!  E ilegal !

Pe lângã aceste tipuri, mai detest si acele tricouri care au inscripṭii în limba englezã, scrise  gresit ( desigur cu ṣtrasuri sclipicioase sau cu culori cât mai stridente ). Ṣi ce gasesc eu si mai grav este faptul cã purtatoarele habar nu au ce scrie pe tricoul ala, ca daca ar ṣti, nu l-ar mai purta cu atâta mândrie.  Spre exemplu  : “I am sweet thing” – “Eu sunt lucru dulce” Da..am înṭeles  partea cu “sweet”, dar probabil ea nu a înṭeles ca înainte de “sweet” venea un articol, ṣi anume “a”. Atunci ar mai fi avut logica.  Si am mai vãzut muuuuulte mesaje de genul acesta pe tricouri. “I am perfeckt” ..perfeckt? /:)  “ I love your” “r”-ul acela nu are ce cãuta lipit de “you” , în cazul de faṭã. etc… În fine, nu vreau sã vã ṭin lecṭii de englezã, cã doar mergeṭi la ṣcoalã… sau nu ?

Chinezoii nu ṣtiu engleza. Produc tricouri în mase industriale si nu acordã atenṭie unor asemenea detalii ( atât de importante, zic eu ).. Tricouri fabricate  în masã industrialã pentru mase de oameni la fel de nepricepuṭi la englezã ca ṣi ei. Bine mãcar ca eticheta e scrisã bine :  “Made in China”

P.S. De acum nu voi mai publica atât de des ca înainte, deoarece ṣcoala îmi cam ocupã timpul. 😦

Vorba zilei : Te dai la urs fãrã ṭapinã ?

Sugestii de mesaje pentru tricouri cât mai originale  ṣi reprezentative.

 

