Titlul spune multe. Spune, dar nu despre mine, ci despre un tip. Un domn inalt, voinic, care a intrat cu ochelari de soare intr-o farmacie si s-a bãgat in fata a douã fete : a mea si a unei prietene.  Nici o problemã. Am cedat in fata tipului. Pãrea cam agitat. Vine farmacista si il intreaba : Cu ce vã pot ajuta?  El : Aveti Entrans ? Ea a cãutat in baza de date si i-a zis : Entran..poate vã referiti la asta. Domnul  : Da-da. Asa. Farmacista : De ce vã trebuie ? El : Ahhh…mi-a zis cineva sã-i iau. Cât costã o pastilã ? Am auzit cã sunt scumpe . Farmacista cautã si ii zice : Nu mai avem pastile. Avem doar pliculete cu prafuri. E 36 de lei un plic. El : Aha…dati-mi asa. Dar, totusi, pastile nu aveti ? Ea :  Stati sã vãd.

Merge farmacista in magazie, cautã in gaurã de sarpe si ii aduce tipului o cutiutã micã si ii spune : Am gãsit. Doua pastile pentru performante sexuale, 33 de lei.  Tipul era gata. Nu se astepta la asa ceva din partea vânzãtoarei. A inghitit in sec si a zis un “Da” , care de abia s-a auzit.

Eu si prietena mea chicoteam, ne stãpâneam rasul. Nu râdeam de el, ca Doamne fereste! Nu e vina lui cã are probleme. Cu siguranta, nici el nu e bucuros cã are nevoie de astfel de pastile. Sau, poate chiar le-a cumparat pentru altcineva. Cine stie ? Oricum, comicul situatiei consta in nonṣalanṭa cu care farmacista i-a zis pentru ce sunt pastilele si nodul care i s-a pus lui in gât când a auzit . Cum adicã, el, tip asa de inalt si voinic si cu ochelari de soare atât de “miṣto” sã intre intr-o farmacie, in care, colac peste pupãzã, mai stau la coadã si doua domnisoare si sã ceara pastile pentru performante sexuale ? Nuuu… Nu existã asa ceva!

Personal, mi se pare cam…aiurea…din partea lui sã se rusineze.  E ca si cum un diabetic s-ar rusina sã meargã la farmacie sã-si cumpere insulinã, sau oricare bolnav  care nu ar merge sa-si cumpere medicamentele de teamã cã o sã se facã de râs. Nu cred cã existã cineva care face atentat la propria sãnãtate in mod intentionat. (cu exceptia sinucigasilor )Bolile , de orice fel, nu apar pentru ca le vrem noi si eu nu gãsesc nici un motiv de rusine in asta. Te-ai imbolnãvit, mergi la doctor, apoi la farmacie sã-ti cumperi pastilele, si gata! Asta e tot. Nu a murit nimeni din asta. Si oricum : Ce nu te omoarã, te face mai puternic.

Vorba zilei : Nu iti vreau tie raul. Imi vreau mie binele.

