S-a cam asternut  praful peste blog-ul meu…nu am mai scris de ceva timp. De altfel, nu am avut nici timp si nici “resurse”.  Scoala mã consumã cu totul…Au trecut 7 sãptãmâni…nu pot sã cred ! Am o listã si tot tai câte o sãptãmânã, asa ca puscariasii aceia din filme, care viseazã la ziua eliberãrii, asa visez eu la ziua de sâmbãtã. Mersul la scoalã nu ar fi asa de rãu dacã nu ar trebui sã infrunt, in fiecare zi, frigul ãsta crâncen. E noiembrie, stiu. Dar parcã e prea frig pentru perioada asta a anului. Oricum, s-au anuntat cresteri de temperaturã…de abia le astept !

Poate o datã cu venirea cãldurii, va scade si numãrul celor care care isi sterg nasul. Nu ca as avea ceva cu ei, doar cã am fost si eu printre  ei si in secunda urmãtoare am fost  suspectata de “gripa porcinã”. Ce e si cu gripa asta, pânã la urma urmei ? Creeazã o vâlvã la fel de mare pe care, acum câtiva ani, a creat-o gripa aviarã. Am auzit cã dupa gripa porcinã, va urma gripa felinã, asa cã voi, iubitorii de pisici, aveti grijã ! :))

Zilnic la televizor vedem reportaje despre gripa asta. Ni se zice sã avem grija, sã ne ferim de locuri aglomerate, sã purtãm mãsti, sa ne dezinfectãm regulat mainile…La scoala au venit “intelectualii” cu o masura anti-porcinã foarte…”umedã”…as zice eu. Au infãsurat clantele de la bãi cu bucãti de pansament de acela ieftin de la farmacie îmbibate în nu stiu ce substantã. Cine stie, poate substanta aceea e miraculoasã de-a dreptul, dar cred cã dupa ce sute de persoane s-au atins de ea inaintea ta, isi pierde din “puterile magice”…

Vorba zilei : noi sã fim sãnãtosi…

)

