Acusi vine Crăciunul , a doua cea mai importantă sărbătoare a crestinilor si, as putea să adaug, sărbătoarea mea preferată. E perioada în care lumea încearcă să fie mai bună, copiii cântă colinde [ contra-cost ] si oamenii îsi oferă cadouri. Crăciunul se rezumă la a da si a primi. Dar nu ( cred că ) se referă la bucurie, momente frumoase sau alte lucruri de factură sentimentală, ci la obiecte palpabile, care să ne încânte văzul, auzul, gustul sau mirosul. Intentia din spatele unui cadou a fost înlocuită de pretul acestuia.

Îmi amintesc si acum de anii în care dormeam iepureste, asteptând să vină Mos Crăciun cu cadoul pe care i l-am cerut eu în scrisoare. Îi scriam din timp, ca nu cumva să mă treacă cu vederea.  Desigur ca am încetat să-i trimit scrisori când am aflat ca nu le primea el, ci mama. 8-|  [ Totuṣi, bravo mamă ca ai tinut atât de bine secretul ! ]

Anul acesta, m-am decis să-i scriu din nou [ Da, stiu ! Mos Crăciun nu există ! ]

                                                                                 Dragă Mosule,

Anul acesta nu o să-ti cer o papusă Barbie sau un joc Monopoly , ca în anii de mult trecuti, nici un bilet la concertul Madonnei , ca anul trecut. Acum nu-mi doresc decât  să fiu sanatoasă ( chiar am invăṭat să  apreciez sănătatea ), fericită si să reusesc tot ce-mi propun. Si, desigur „muzica să cânte ṣi bani să am”. Iubesc lucrurile materiale aproape la fel de mult ca pe cele spirituale , asa că nu în ultimul rand, as vrea să-ti cer perechea aia frumoasă de jeansi. ( stii tu despre ce vorbesc  😉 ). Cam asta e.

Cu drag,   

                Ramonette

 Destulă umilintă pe ziua de azi. :”>  Voi ce vreti de la Bătrân ?

Vorba zilei : Tieeeeeee !

Idei :

Stii, draga Mos Craciune, ce as vrea sa-ti spun?
Ca sunt copil cuminte, harnicut si bun.
Tu vii cu daruri multe la copiii toti,
Dar eu te rog pe tine – adu-mi, daca poti:

Bunicutei niste ochelari
Si bunicului papuci,
Pentru mama nu uita cercei
Si lui tata niste nuci,

Pentru motanul nostru
Ad-un soricel
Si-un os frumos lui cutu,
Dar mai maricel.

Mai adu-mi si o pusca
Si as vrea sa-ti spun
Ca sunt copil cuminte,
Draga Mos Craciun.

Draga Mosule, nu uita: ochelarii, papucii, cerceii ….

 

