Avertisment : Acest articol nu este recomandat persoanelor cu vârsta sub 15 ani şi  puritanilor. Tipul articolului : licenţios.

Am scris eu cu 2 articole în urmă (adică acum multe săptămâni) despre rivalitatea dintre bărbaţi şi femei. Este o bătălie care nu cred că va avea  sfârşit şi nici victorioşi pentru că, după cum am menţionat atunci, „există prea multă fraternizare cu inamicul”. Dar, ca să condimentez lucrurile , aduc un argument  în favoarea sexului feminin. ( A nu se considera o acţiune feministă !! )

Se ştie deja că sexul feminin e „sexul frumos” şi lumea evidenţează asta ( probabil în mod inconştient) de fiecare dată când vor să descrie ceva în mod pozitiv : „ ce maşină piz- – – -ă !”, „ ce piz- -s era îmbrăcată !” .

De asemenea, cuvântul la care mă refer şi de care sunt sigură că v-aţi dat seama, este folosit şi pentru a identifica orice persoană care nu e bărbat : „-L-am văzut ieri pe X în oraş .” – „Cu cine era?” –„Cu o p- – -ă.

Asta este în dezavantajul  femeilor, zic eu. Fetele nu ar spune :  -„Cu o p- -ă.” , ci : „Cu un tip /băiat/bărbat.” Pentru bărbaţi, femeile sunt la fel, reprezintă acelaşi lucru, cum între ei se strigă pe acelaşi nume : „C- – -e !!

Ceea ce este dezavantajos pentru bărbaţi este faptul că tot ce e de rău, este descris folosind cuvântul care le desemnează sexul : „-Bă, eşti prost ca p – – a !” „Azi părul îmi stă ca p- -a!” , „Eşti o p- -ă bleagă!” etc.

Nu ştiu din ce cauză lumea se limitează la cuvintele acestea două pentru a se exprima, când vocabularul nostru e atât de bogat. Poate din lipsă de imaginaţie, din comoditate, având în vedere la cât de îndemână sunt aceste cuvinte, poate din obşnuinţă…Oricare ar fi motivul nu cred că este om care să nu-şi fi băgat p- -a în ea viaţă , sau care să nu-i fi zis uneia care l-a enervat că e o p- – – ă proastă. :))

Vorba zilei :  „Vine pupăza şi spune : „vreau să stau şi eu aici ! Pu-pu-pu-la-la-la !! Vreau să stau şi eu aici” !

P.S Acest articol nu instigă la folosirea cuvintelor vulgare !!!!

Spre amuzamentul vostru…

