Vad ca acum este „in” sa ai un blog….Toata lumea scrie in blog vrute si nevrute…asa ca mi-am zis : „Da ce naiba?” M-am documentat inainte sa incep sa scriu , dar nu din „carti de specialitate” ci din blog-urile altora. Am vazut blog-uri de toate felurile si, cred, ca am ceva de invatat de la fiecare blogger.  Asta e primul articol si, probabil, cel mai prost pe care o sa il am ( asta, daca nu ma plictisesc de blogging si continui sa tastez aici tot ce-mi trece prin cap). De altfel, nici nu intentionez sa am un blog care sa starneasca admiratia unui critic literar sau nu stiu eu cui…intentionez sa am un blog care sa nu zgarie retina si care sa nu insulte inteligenta nimanui…un blog care, cat de cat, sa ma reprezinte ( desi nimic nu ma reprezinta mai bine decat o fac eu, in carne si oase , sau o poza foarte reusita de a mea 😀 ). Un blog care sa contina de toate pentru toti un blog care sa aiba „di tati”. Imi cer scuze de la inceput pentru nefolosirea diacriticelor, dar versiunea mea de windows nu-mi permite sa tastez in limba romana ( sau poate da , si nu „am dat eu cu sama” cum se face). Daca aveti nelamuriri in legatura cu unele cuvinte in timp ce cititi, va rog sa lasati un comment si eu voi face tot posibilul sa clarific.  P.S. Ca sa dau o „nota inteligenta” blog-ului , la sfarsitul fiecarui articol voi scrie o zicala/ un proverb/o „duma” care se va numi ” Vorba zilei” si care ,sper, sa va fie de folos cu ceva.

Vorba zilei : Tot raul spre bine.